Shipping & Guarantee policy
Hoe wordt de verzending afgehandeld?

Na uw betaling krijgen wij een bevesteging en gaan wij aan de slag . Zonder betaling gaat de bestelling niet door.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Wij proberen uw pakket binnen 1-7 werkdagen te verzenden.
Dit kan afwijken tijdens vakantieperiode , feestdagen enz.
Hebt u dit niet in deze periode ? Neem contact op via info@fobelle.be

Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig, onjuist of beschadigd wordt geleverd?

Onze excuses voor het ongemak. Neem binnen 24 uur na ontvangst van uw artikel(en) contact met ons op via info@fobelle.be en voeg foto’s toe van wat er ontbreekt of beschadigd is.

Onze klantenservice zal proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Afhankelijk van de situatie kunnen wij ontbrekende of beschadigde artikelen vervangen of voor een passende oplossing zorgen.

Houd er rekening mee dat alle claims met betrekking tot onvolledige, onjuiste of beschadigde leveringen binnen 24 uur na ontvangst moeten worden gemeld. Zorg ervoor dat u contact met ons opneemt via info@fobelle.be en voeg foto’s toe als bewijs van de situatie.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling correct en in goede staat wordt afgeleverd, maar in zeldzame gevallen kunnen er fouten of problemen optreden. Schade aan het pakket door de vervoerfirma staan wij nie voor in . Wij stellen uw begrip en medewerking bij het oplossen van eventuele problemen met uw bestelling op prijs.
Garantie
De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik. Defecten die zich manifesteren na een periode van 1 maand volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant. 
Wij geven enkel 14 dagen garantie bij kledij en accessoires.
Bij kappersproducten enkel bij een ongeopend product.

PRIJS
Alle vermelde prijzen zijn steeds inclusief BTW en alle andere door de klant verplicht te dragen taksen. Indien vervoers-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, worden deze apart vermeld.
De opgave van prijs slaat uitsluitend op het artikel zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto is decoratief bedoeld en kan elementen of artikelen bevatten die geen deel uitmaken van het product en dus zodanig niet inbegrepen zijn in de prijs.

Winkelwagen